neděle 15. března 2009

Gigaset C470IP s TelefoNET a VoIPEX




Včera jsem řešil takový problém s nastavením VoIP telefonu Gigaset C470IP. Problém spočíval v tom, že nefungovaly odchozí hovory. Po dlouhém pátrání jsem našel v menu položku, která říká, který účet je pro odchozí hovory. V zhledem k tomu, že mam v telefonu nastaveny dva účty (TelefoNET a VoIPEX) a ten první je neaktivní, problém byl na světě. Telefon pro odchozí hovory může mít nastaven vždy jen jeden účet. Nastavení se provádí v menu Settings / Telephony / Number Assignment kde se musí nastavit Connection for outgoing calls. Podrobnosti jsou vidět na přiloženém obrázku. Pokud za vytáčené čílo uvedete #1 použije se pro odchozí volání první VoIP účet, v mém případě TelefoNET, pro volbu odchozího hovoru přez VoIPEX užívám #2. Tímto nastavením máte jistotu volání zadarmo, pokud voláte v rámci stejné VoIP stítě na pařičně nastavené číslo. Protože né každý VoIP poskytovatel má volání do ostatních VoIP sítí zadarmo.

Zmiňovaný telefon je následníkem Gigaet C450IP. Jedna z nových funkcí je právě možnost nastavení více VoIP účtů.

Žádné komentáře: