![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9TCQY7-VJEsAR8yV6hEhGHwFX-quCTJ-XIhBBKGTeQViTJsY5LAycaoGpIOFdZ_yK_s5vdYyCTMUYIOAXw96CXRP6TBplX4YRbDv1l6C7R4cRnRcSNZvFMDufYCTk46xbKIi0rseLpZJa/s200/Gigaset.jpeg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6CdnF9c8Qb1V9JPdwbfxICMmTXkptUHYILC_wd2To3ck7oOc4G5Zx2iTYD41i-7cYcD9ZtNOGw0UktKVE8q4KATsxcUlDjU-oJNyMi5g0iWlVa9qSMsrnq5jSiXlT78Issdh5si0GT8A1/s200/SiemensC470IP_001.jpg)
Včera jsem řešil takový problém s nastavením
VoIP telefonu
Gigaset C470IP. Problém spočíval v tom, že nefungovaly odchozí hovory. Po dlouhém pátrání jsem našel v menu položku, která říká, který účet je pro odchozí hovory. V zhledem k tomu, že mam v telefonu nastaveny dva účty (
TelefoNET a
VoIPEX) a ten první je neaktivní, problém byl na světě. Telefon pro odchozí hovory může mít nastaven vždy jen jeden účet. Nastavení se provádí v menu
Settings / Telephony / Number Assignment kde se musí nastavit
Connection for outgoing calls. Podrobnosti jsou vidět na přiloženém obrázku. Pokud za vytáčené čílo uvedete #1 použije se pro odchozí volání první VoIP účet, v mém případě TelefoNET, pro volbu odchozího hovoru přez VoIPEX užívám #2. Tímto nastavením máte jistotu volání zadarmo, pokud voláte v rámci stejné VoIP stítě na pařičně nastavené číslo. Protože né každý VoIP poskytovatel má volání do ostatních VoIP sítí zadarmo.
Zmiňovaný telefon je následníkem
Gigaet C450IP. Jedna z nových funkcí je právě možnost nastavení více VoIP účtů.
Žádné komentáře:
Okomentovat